نوشته شده توسط : مهدیه شارمین

در یک بازار با رقابت شدید ، برای موفقیت به بیش از یک وب سایت برجسته که توجه کاربر را به خود جلب می کند ، نیاز دارید. خدمات مشاوره ای نقشی اساسی در شروع پروژه های موثر و جذاب طراحی شده برای پیشرفت دارند. با تقریباً 380 وب سایت جدید در هر دقیقه فعال ، شرکت ها اگر بهترین تجربه کاربری را ارائه ندهند ، مرتباً رانده می شوند. 

در این مقاله ، ما قصد داریم به شما یک نمای کلی از خدمات مشاوره دیجیتال ، انواع آنها و اینکه در صورت تصمیم به همکاری با یک شرکت مشاوره دیجیتال چه مزایایی خواهید برد. این را دنبال کنید تا بدانید چگونه می توانید تجارت خود را بهبود ببخشید. 

خدمات مشاوره ای چیست؟

 

 

این یک روند برنامه ریزی ، پیاده سازی و اطمینان از این است که برنامه یا وب سایت شما در مسیر درست برای افزایش میزان موفقیت قرار دارد. می تواند برای پروژه های موجود ، در دست اجرا یا جدید اعمال شود. ما می توانیم این خدمات را به خدمات مشاوره توسعه تقسیم کنیم که به فناوری ، جنبه های فنی و ویژگی هایی که برای ایده تجاری خود انتخاب می کنید ، اشاره دارد. هدف این است که آنچه را برای پروژه شما مناسب تر است و منحصر به فرد آن کنید. استراتژی تجارت قسمت مهم دیگری است که در آن شما ممکن است نیاز به کمک داشته باشید. مشاوران اطلاعات و بینش های کلیدی در مورد مخاطبان هدف ، رقابت و ویژگی های لازم برای محصول به شما می دهند. طراحیقسمت مهم دیگری است که باید برای جلب و جذب کاربران خود روی آن تمرکز کنید. مشاوران طراحی به شما یک تجزیه و تحلیل از وضعیت فعلی برنامه یا وب سایت شما ارائه می دهند ، در مورد چگونگی بهبود تجربه کاربر (UX) ، رابط کاربری (UI) توصیه هایی ارائه می دهند و در مورد عناصر طراحی که نقش مهمی در قابلیت استفاده دارند ، مشاوره ارائه می دهند و جذابیت محصول شما. در آخر ، مشاوران بازاریابی به شما کمک می کنند تا حضور آنلاین خود را بهبود بخشیده و نام تجاری خود را در میان کانال های مختلف آنلاین به طور موثر ارتقا دهید.   

خدمات مشاوره دیجیتال به مشاغل کمک می کند تا فرصت های بهبود را پیدا کنند ، ابزارهای مناسبی را به کار گیرند و بهترین تصمیم را برای یک تجارت سودآور بگیرند که از رقابت جلوتر باشد.

چگونه مشاوران وب می توانند به شما کمک کنند؟

 

 

نقش مشاوران دیجیتال این است که مطمئن شوند کسب و کار شما بهترین نتیجه را می دهد و یک تصویر آنلاین قدرتمند ایجاد می کند. آنها با به اشتراک گذاشتن دانش خود و اطمینان از پیش بینی و حل مسائل در مراحل اولیه ، با تیم شما همکاری نزدیک دارند و فرصت هایی را که حضور دیجیتالی پیشرو در بازار را ارائه می دهند ، شناسایی می کنند. مشاوران به شما کمک می کنند تا به اهداف شغلی خود برسید و در زمینه های مختلفی مانند بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، معماری اطلاعات ، ارتقا سطح آگاهی از برند ، مدیریت برند ، برنامه ریزی محتوا ، نقاط ضعف در مدیریت نام تجاری شما را شناسایی می کنند و داده ها را پیشنهاد می دهند - استراتژی های بازاریابی   

حوزه تخصصی آنها می تواند فراتر از استراتژی های طراحی و توسعه کارآمد برنامه باشد. آنها همچنین در تحقیقات ، بازاریابی و تجزیه و تحلیل متخصص هستند. 

با همکاری با یک شرکت مشاوره ، اهداف تجاری شما به واقعیت تبدیل می شوند ، ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه ، تجارت خود را بهبود بخشیده و به سلامت رشد می دهید.  

انواع خدمات مشاوره وب چیست؟

 

 

مشاوران می توانند در هر زمینه ، از توسعه تا سئو ، دانش صحیح داشته باشند و یا اینکه می توانند در یک زمینه خاص تخصص داشته باشند. مشاوران وب کارشناسانی هستند که به دلیل کمبود تخصص فنی داخلی با صاحب مشاغل همکاری می کنند. متقاضیان متخصص مشاوره وب خدمات توسعه و مشاوره توسعه نرم افزار سفارشی ، خدمات مشاوره طراحی و بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهند . 

مشاوران توسعه وب ، تیمی متشکل از متخصصان هستند که در کل دوره پروژه توسعه به شما کمک می کنند. مشاور توسعه به عنوان بخشی از تیم پروژه شما عمل خواهد کرد و در جهت اهداف شرکت شما فعالیت می کند. نقش متخصصان توسعه انتخاب فناوری مناسب برای تجارت شما ، تعیین معماری سایت ، نظارت بر کیفیت مراحل توسعه ، آزمایش ، راه اندازی و مقیاس گذاری است. این متخصصان از مهارتهای فنی ، حل مساله و ارتباطی خوبی برخوردار هستند و هدف آنها راهنمایی و راهنمایی تیمهای داخلی از طریق فرآیند توسعه وب و اطمینان از عملکرد بالا آن است.  

مشاوران طراحی وب در عین حال که مارک تجاری شما را ثابت نگه دارند ، در بهبود سفر و تجربه بازدید کنندگان سایت متخصص هستند. فرآیند مشاوره طراحی هم رویکردی خلاقانه و هم فنی دارد و هدف آن ارائه یک طراحی سازگار است. به طور معمول ، طراحان در کوتاه مدت با یک شرکت همکاری می کنند و آنها ساعت کاری انعطاف پذیر دارند زیرا فقط در پروژه های جداگانه قرارداد دارند. 

مشاوران بازاریابی دیجیتال استخدام می شوند تا از وضعیت فعلی حضور آنلاین شما حسابرسی کنند. براساس یافته ها و ترجیحات و رفتارهای مشتری فعلی شما ، آنها استراتژی های بازاریابی ایجاد می کنند ، برنامه های پروژه را هماهنگ می کنند ، داده ها را جمع آوری می کنند و گزارش های تحلیلی را تهیه می کنند. علاوه بر این ، آنها یافته ها و ایده های خود را با شما در میان می گذارند. آنها با مشتریان خود برای بهبود آگاهی از نام تجاری و افزایش دید وب سایت ، جذب مشتریان بالقوه جدید و بازدید کنندگان سایت ، افزایش رتبه موتورهای جستجو ، افزایش ROI (بازگشت سرمایه) و درآمد شرکت همکاری می کنند.   

چگونه هر نوع مشاوره می تواند وب سایت شما را بهبود بخشد؟ 

 

 

بر اساس آخرین آمار از سال 2020 ، 90 درصد بازدیدکنندگان در صورت داشتن طراحی منسوخ ، وب سایت را فوراً ترک می کنند. اگر این اتفاق بیفتد ، به احتمال زیاد مستقیماً به سراغ رقبای شما می روند. نتیجه این اقدامات کاهش تبدیل و سود برای شما خواهد بود. ما سفرهای کاربر را مهمترین قسمت طراحی وب می دانیم. اگر تجربه آنها جذاب نیست و وب سایت شما بی عیب نیست ، فقط باید پول و مشتری خود را از دست بدهید.  

برای جلوگیری از هرگونه مسئله ای که می تواند عملکرد و تجربه کاربر وب سایت شما را تحت تأثیر قرار دهد ، توصیه می کنیم خدمات مشاوره وب را در نظر بگیرید. 

یک مشاور توسعه وب به اشتباهات وب سایت شما اشاره خواهد کرد که باید بلافاصله اصلاح شوند. از آنجا که بسیاری از صاحبان مشاغل برای صرفه جویی در هزینه های بیشتر به دنبال طراحی وب سایت خود هستند ، بسیاری از اشتباهات در طراحی UX / UI از چشم دور نخواهند ماند و منجر به خسارت شهرت و از دست دادن مشتریان بالقوه می شود. یک مشاور در مورد چگونگی حل محتوای بهم ریخته ، سو stockاستفاده از عکس های موجود در سهام ، وضوح ارزش پیشنهادی ، استفاده از محتوای کپی رایت ، ساده سازی پیمایش وب سایت ، ایجاد ثبات نام تجاری ، توضیحاتی در مورد بهبود کلی معماری اطلاعات ، فناوری ، سیستم عامل ها و انتخاب سرور شما ارائه خواهد داد. .

یک مشاور طراحی وب مطمئن می شود که طراحی شما به روز است و درهای زیادی برای هکرها وجود ندارد. آنها مشاوره ای در مورد امنیت وب سایت ، بهبود محتوا ، ممکن است یک طراحی مجدد وب سایت ، حذف افزونه های غیر ضروری یا منسوخ شده و سایر اقدامات برای تمیز و تازه نگه داشتن وب سایت شما را توصیه کنند. 

به یاد داشته باشید که یک وب سایت مانند کارت ویزیت است و عنصری است که اولین برداشت را ایجاد می کند. توصیه ما این است که مطمئن شوید همه چیز روان کار می کند و کاربران شما از آنچه به دست می آورند راضی هستند. 

یک خدمات مشاوره ای سئو ، مسئول بهبود تجارت شما در نتایج جستجوی ارگانیک است. مشاوران سئو اطمینان حاصل می کنند که سایت شما سئو دوستانه است و بازدیدکننده ای را که قرار است ایجاد کند ، به خود اختصاص می دهد. الگوریتم گوگل در مورد رتبه بندی جستجوی ارگانیک بسیار پیچیده است و ممکن است یک چالش باشد ، زیرا بیش از 200 عامل وجود دارد که مورد توجه قرار می گیرند. مشاوران افراد ماهری هستند که در مورد آخرین به روزرسانی ها و روندهای جستجوگرها اطلاعاتی کاملاً خوب دارند. آنها می توانند به مشتریان کمک کنند وب سایت خود را بهبود بخشند و موقعیت خود را در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) تثبیت کنند. بنابراین ، در مورد بهبود سرعت صفحه مشاوره دریافت خواهید کرد و زمان بارگیری وب سایت ، از بین بردن هرگونه لینک کلاه سیاه ، بهینه سازی کلمات کلیدی خود ، اطمینان از اینکه وب سایت شما پاسخگو و سازگار با موبایل است ، و این یک استراتژی برای بهبود اقتدار وب سایت و دریافت بک لینک با کیفیت را پیشنهاد می کند.  

چه کسی به خدمات مشاوره ای نیاز دارد؟

 

 

در مورد خدمات مشاوره وب ، محدودیتی در اندازه صنعت یا شرکت وجود ندارد. توصیه ما این است که نگاهی به ساختار سازمان خود بیاندازید ، حتی اگر یک شرکت نوپا ، یک کسب و کار کوچک ، اما امیدوار کننده یا حتی یک شرکت بزرگ باشد و شکاف های دانش را شناسایی کنید. اگر نمی خواهید از افراد متخصص استفاده کنید ، اکیداً به شما توصیه می کنیم در یک تیم مشاور سرمایه گذاری کنید که به شما کمک می کند تا به مخاطبان خود برسید ، بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید ، راه حل هایی برای افزایش بازدید وب سایت پیدا کنید ، مطمئن شوید که وب سایت شما جذاب است طراحی ، و به طور کلی شما یک حضور آنلاین در بازار پیشرو دارید.

اگر صاحب مشاغل کوچکی هستید ، یک مشاور وب می تواند در زمینه نام تجاری به شما کمک کند: اطمینان حاصل کنید که سازگاری در تمام کانال های ارتباطی ، وب سایت و مواد آفلاین شما حفظ شده است. تبلیغات: محصولات یا خدمات شما می توانند با جذابیت و جذابیت بیشتری به مخاطبان آنلاین شما ارائه شوند. وب سایت: سایت شما دارای یک طراحی وب خبره است که کاملاً متناسب با اهداف تجاری و نیازهای شماست. ما به یکی از شرکای خود در زمینه هویت تجاری خود کمک کردیم و یک وب سایت کاربر پسند و چشم نواز ایجاد کردیم که بر زیبایی کار مشتری ما تأکید دارد. می توانید مطالعه موردی کامل را اینجا بخوانید . 

وب سایت های تجارت الکترونیکی سریع ترین مشاغل در حال پیشرفت هستند و رقابت در این صنعت شدید است. برای اینکه در راس رقبا خود باشید ، می توانید یک مشاور با دانش قوی در زمینه تبلیغات و توسعه وب سایت تجارت الکترونیکی استخدام کنید. مشاغل موجود در این صنعت باید مشاوران خود را با دقت انتخاب کنند ، زیرا برای پیشرفت به بهترین ها نیاز دارند. کاری که ما برای یک شریک در صنعت مد انجام دادیم طراحی و اجرای یک توسعه سفارشی پاسخگو ، کاملاً کاربردی و کاربر پسند و توسعه یک استراتژی قدرتمند بازاریابی دیجیتال (بازاریابی از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی) بود. درباره روش و نتایج ما بیشتر بخوانید اینجا .  

حتی اگر وب سایت شخصی دارید یا قصد ساختن آن را دارید ، یک مشاور می تواند دامنه کامل مشاوره را ارائه دهد. 

شرکت ها و شرکت های چند ملیتی معمولاً مشاوران وب خود را دارند ، اما ما فکر می کنیم که استخدام یک آژانس مشاوره به آنها کمک می کند تا نتایج بهتری کسب کنند.   

فضای آنلاین امروز پر از رقبای قدرتمند است. طراحی ضعیف ، ضعف عملکرد وب سایت ، کمبود امنیت ، نگهداری وب و تلاش در بازاریابی از رایج ترین اشتباهاتی است که از ابتدا تجارت را از بین می برد.

این دلیل اصلی خواهد بود که چرا باید استخدام شریکی را در نظر بگیرید که بتواند نظرات تخصصی را برای افزایش عملکرد تجاری شما ارائه دهد.

چرا باید به فکر همکاری با ما باشید؟

 

 

در یک فضای کاملاً رقابتی ، با صدها وب سایت که هر روز فعال می شوند ، دسترسی به مخاطبان هدف شما دشوارتر شده است. به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل نمی توانند در این بازار زنده بمانند. ما بر این باوریم که برای رشد نام تجاری و پیشی گرفتن از رقابت ، باید با یک آژانس دیجیتال مشارکت داشته باشید که به شما در ایجاد یک وب سایت کاربر پسند ، بسیار کاربردی و چشم نواز و همچنین تبلیغات موثر آن در کانال ها کمک کند مخاطبان شما کجا هستند  

برای دستیابی به حداکثر عملکرد ، ما به شما توصیه می کنیم در خدمات مشاوره ای سرمایه گذاری کنید . با تجربه در زمینه دیجیتال ، نمونه کارهای متنوع و تخصص در زمینه های مختلف ، می توانیم به کسب و کار شما در دستیابی به موفقیت شایسته کمک کنیم. 

شرکت آرکا سئو بسته کاملی از خدمات را از توسعه دهندگان ماهر ، طراحان خلاق UX / UI ، مدیران پروژه سازمان یافته گرفته تا بازاریاب های بصیر دیجیتال ارائه می دهیم.

با ما تماس بگیرید و بیایید به کسب و کار شما توجه و مراقبت های شایسته را بدهیم.  

 


:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدیه شارمین

یک صفحه فرود وب سایت که به درستی طراحی و کار کرده است از موارد زیبایی است. این مشتری به گرمی از شما استقبال می کند ، راهنمایی ها را مطلع می کند و حتی اطلاعات تماس مشتری را جمع آوری می کند. این اخبار و اطلاعات مربوط به صنعت خود را ارائه می دهد ، و ارتباطات داخلی و خارجی را به اشتراک می گذارد.

و این کار را 24 ساعت در روز ، 7 روز هفته ، 52 هفته در سال انجام می دهد بدون اینکه هرگز درخواست افزایش حقوق کند.

اما این فقط درصورتی درست است که صفحه فرود وب سایت شما به خوبی طراحی شده ، نگهداری شده و بهینه سازی شده باشد. هنر و علم یک صفحه فرود بی عیب و نقص خارج از محدوده یک مقاله است ، اما ما می توانیم با کمک به شما در شناسایی هفت مورد از رایج ترین - و آسیب زننده - نقاط دردسر شروع کنیم.

 

1. بیانیه ارزش نامشخص

به طور معمول ، بازدیدکنندگان جدید صفحه شما فقط 3 تا 15 ثانیه قبل از اینکه حواس شما پرت شود ، روی آن می مانند. در این بازه زمانی ، شما باید یک دلیل واضح و قابل مشاهده برای دور زدن و تعامل با صفحه ارائه دهید.

این دلیل بیان ارزش شماست. خوانندگان شما در ازای زمانی که از آنها می خواهید چه هزینه ای می کنند ، چه ارزشی می گیرند؟ محتوای با کیفیت بالا یک امر ضروری است (و البته امیدوارم که داده شود) ، اما همچنین باید آنها را جذب کنید تا آنها این محتوا را تجربه کنند.

آیا صفحه فرود شما چنین کاری انجام می دهد؟ اگر بله ، عالی است! اگر خیر ، باید آن را برطرف کنید. اگر مطمئن نیستید ، از خود بپرسید:

  • آیا عنوانی جذاب و قابل مشاهده وجود دارد که منافع نهایی را به روشنی و مختصر بیان کند؟
  • آیا عنوان فرعی وجود دارد که پیشنهاد شما را با جزئیات بیشتری توضیح دهد؟
  • آیا گرافیک های حمایتی وجود دارد که چشم را به سمت عنوان و زیرعنوان شما بکشاند؟

اگر وجود ندارد ، هم اکنون آنها را اضافه کنید.

 

2. ضبط راهنمایی ضعیف

صفحه فرود فقط زیبا نیست. این به منظور متقاعد کردن مردم برای اقدام است. اگر یافتن تماس برای اقدام خود را آسان نکنید ، بیشتر بینندگان به دنبال آن نمی گردند.

شما باید - تا حد امکان مختصر و کارآمد - روشن کنید که چرا اقدامی که می خواهید خواننده انجام دهد ارزش کافی را دارد تا ارزش آن را داشته باشد. به آنها بگویید با کلماتی که از بقیه صفحه متمایز هستند ، می خواهید در مرحله بعدی چه کاری انجام دهند و برای این کار چه دریافت می کنند.

با پرسیدن س yourselfال های زیر از خود ، آمار علائم راهنما را بهبود ببخشید:

  • آیا درک روشنی از اینکه قدم بعدی در سفر مشتری یک بازدید کننده باید باشد چیست؟
  • آیا یافتن و برداشتن آن مرحله در وب سایت شما آسان است؟
  • آیا نسخه شما استدلال روشن و قانع کننده ای به نفع برداشتن آن مرحله دارد؟

اگر بتوانید به هر سه سوال بله پاسخ دهید ، تابلوی راهنمای شما احتمالاً خوب است (یا حداقل فعلاً به اندازه کافی خوب است). در غیر اینصورت ، اکنون می دانید که برای بهبود آن چه باید بکنید.

 

3. زمان بارگیری آهسته

به یاد دارید که حداکثر محدودیت زمانی 3 تا 15 ثانیه ای که قبلاً ذکر کردیم؟ این بازه شامل زمان صرف شده برای بارگیری صفحه فرود شما است و هر میکرو ثانیه از این انتظار ، احتمال وثیقه خواننده برای کل موضوع را افزایش می دهد. باید زمان بارگیری خود را به سرعت انجام دهید.

بینندگانی که از صفحه مقصد شما زود خارج می شوند - از جمله در حالی که هنوز منتظر بارگیری آن هستید - نرخ گزاف گویی سایت شما را افزایش می دهند. نرخ های جستجوی بالاتر باعث کاهش رتبه شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو می شود ، به این معنی که صفحه ای که بارگیری بسیار آهسته ای دارد نه تنها بازدیدکنندگان کمتری را تحت تأثیر قرار می دهد ، بلکه در کل بینندگان کمتری نیز دارد.

بهبود زمان بارگیری معمولاً برای تیم فنی شما یا هر کسی در دفتر مسئول نظارت بر سرویس میزبانی شما شغلی است. گفته شد ، در اینجا چند مورد از مهمترین راهها برای بهینه سازی این عامل مهم آورده شده است:

  • اندازه تصویر ، قالب پرونده و فشرده سازی را بهینه کنید.
  • با حذف پیش نویس های ذخیره شده ، بازنگری های قدیمی ، پلاگین های استفاده نشده و مواد زائد مجازی ، پایگاه داده خود را تمیز کنید.
  • تأیید کنید که قالب وردپرس شما (در صورت وجود) برای بارگذاری سریع بهینه شده است.
  • برای ذخیره سازی پرونده از شبکه توزیع محتوا استفاده کنید.
  • زمان پاسخ سرور را با سرویس میزبانی خود تجزیه و تحلیل کنید و برای کاهش آن با آنها کار کنید.
  • ابزارهایی را نصب کنید که از کش مرورگر استفاده می کنند.
  • تمام پیوندهای خراب خود را برطرف کنید
  • حذف تمام رندرها از JavaScript.
  • تعداد هدایت های لازم برای رسیدن به صفحه خود را کاهش دهید.
  • کد خود را به خصوص در CSS ، JavaScript و HTML بهینه کنید.
  • فشرده سازی پرونده را فعال کنید - به جز تصاویر.
  • هرجا که ممکن است تمام محتوای PHP را با HTML جایگزین کنید.

این کار فنی ، مفصل است اما مهم است. اگر اعضای تیم متناسب با این کارها را ندارید ، ارزش دارد که یک شرکت مشاوره خارجی استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

 

4. فقط یک صفحه فرود

شما ایده خوبی در مورد امیدها ، ترس ها ، نقاط درد ، جمعیت شناختی ، پسندیدن و دوست نداشتن مشتری و سایر اطلاعات مهم مشتری ایده آل خود دارید. اگر چندین نوع مشتری مختلف دارید ، نمی توانید از صفحه فرود یکسان برای هر یک از گروه های مشتری خود استفاده کنید. هر گروه ویژگی های متفاوتی دارد که باعث می شود فراخوان شما را دنبال کنند بنابراین شما نمی خواهید فقط یک صفحه فرود ارائه دهید.

به همین ترتیب ، شما همچنین احتمالاً بیش از یک محصول یا مجموعه ای از محتوا و پیشنهادات برای تولید فروش دارید. داشتن تنها یک صفحه فرود می تواند منجر به از دست دادن شود زیرا صفحه فقط برای یکی از آن محصولات یا مجموعه محتوا بهینه شده است.

در حالت ایده آل ، شما باید یک صفحه فرود منحصر به فرد با یک پیشنهاد مناسب برای هر یک از مدل های مشتری خود داشته باشید که این افراد را به هر یک از محصولات و مجموعه مطالب ارسال کند. آگهی مربوط به افراد حرفه ای در 30 سالگی با درآمد بیش از 50 هزار دلار در سال منجر به ایجاد صفحه فرود برای آنها می شود ، در حالی که آگهی برای سرپرستان خانوارهایی که از خانه کار می کنند منجر به ایجاد صفحه فرود برای آنها می شود.

بله ، این بدان معناست که یک شرکت با سه نمایه و چهار مجموعه محتوا به 12 صفحه فرود نیاز دارد. و بله ، ارزش این نوع تلاش را دارد.

 

5. تصاویر ناکافی

"یک عکس 1000 کلمه ارزش دارد" حکمت باستانی است ، اما در دنیای اینترنت کاملاً واقعیت ندارد - در واقع ارزش آن بیشتر است. با نگاهی اجمالی به عملکرد شبکه های اجتماعی و وبلاگ ، به شما گفته می شود که بسیاری از افراد یک عکس یا فیلم را مشاهده می کنند ، لذت می برند و به اشتراک می گذارند ، اما تعداد زیادی از آنها کل پست 1000 کلمه ای را با همان موضوع نخواهند خواند.

عملکرد صفحه فرود شما به تصاویر استفاده شده و نحوه ارائه آنها بستگی دارد. آیا طرح صفحه شما با بهترین روشهای طراحی وب بصری مطابقت دارد:

  • از جمله تصاویری که از نظر احساسی بیانات ارزش منافع اصلی محصول شما را تقویت می کنند.
  • دارای فضای سفید کافی برای ترساندن نیست.
  • ارائه تصاویر داده برای نشان دادن ارزش کاری که انجام می دهید.
  • با استفاده از نشانه های طراحی بصری چشم را به سمت نقاط تبدیل خود هدایت کنید.
  • استفاده از شیب رنگ برای برجسته کردن پیشنهادات و دعوت به عمل شما ؛
  • استفاده از اینفوگرافیک برای جایگزینی "دیوار متن" مخوف.

اگر می توانید برای نیمی از این موارد بله بگویید ، ادامه دهید. در غیر اینصورت ، این نقطه ممکن است در بین مکانهای بهتر برای شروع با طراحی مجدد صفحه فرود باشد.

 

6. خیلی زیاد درخواست ، خیلی زود

هر بازدید کننده صفحه فرود برابر نیست. برخی از آنها طرفداران هاردکور و متخصص در کار شما هستند ، آماده یک مقاله سفید 10 هزار کلمه ای که عمیقاً در تحقیق مورد استفاده شما فرو می رود. دیگران ممکن است در مورد صنعت شما در صفحه اینستاگرام چیزی شنیده باشند و بخواهند با اصول کار شما آشنا شوند.

هیچ چیز بدتر از این نیست که به یک وب سایت بروید و بلافاصله از همه اطلاعات شخصی خود بخواهید. اگر فراخوان شما نیاز به دانش بیش از حد ، تعهد بسیار عمیق یا حتی اطلاعات شخصی بیش از حد دارد ، مقیاس پذیری را در نظر بگیرید. در غیر این صورت ، شما ممکن است مشتری های احتمالی را از خود دور کنید.

بهتر از این ، به شماره 5 بالا برگردید و یک صفحه فرود جدید برای تبلیغات مبتدی و اولیه انجام دهید. تماس های عملی سفارشی را که همه سطوح علاقه ، نیاز و تمایل را برآورده می کند ، بسازید.

 

7. بدون اعتماد به عناصر

ارائه نوعی ارجاع یا گواهی معتبر مشتری مهم است. همه چیز به یک چیز خلاصه می شود: به کسانی که صفحه فرود شما را می خوانند بگویید که دیگران قبلاً کارهای شما و نحوه انجام آنها را دوست دارند.

نمونه هایی از عناصر موثر مدرن اعتماد عبارتند از:

  • به نقل از نظرات مثبت در کنار عکس داور؛
  • عکسهای صفحه ای از پست های شبکه های اجتماعی که از شرکت یا محصول شما تعریف می کنند.
  • مصاحبه های ویدئویی کوتاه از مشتریان خوشحال ؛
  • تاری برای رهبران فکر شما را تصویب.
  • تصاویر به تصویر کشیدن اعتبارات تجاری و گواهینامه ها ؛
  • پیوندهایی به پوشش مثبت مطبوعاتی ؛
  • آرم مشتریان شناخته شده تجاری که برند شما را خریداری و اعتماد می کنند.

 

فکر نهایی: بعدی چیست؟

یک روش تضمینی برای تبدیل صفحه فرود از چیزی پر از سوراخ به چیزی عالی وجود ندارد. اما ابتدا با استفاده از این لیست به عنوان راهنما ، از صفحه فرود خود حسابرسی کنید. توجه داشته باشید که کدام خطاها وجود دارد. در مرحله بعد ، آنها را به ترتیب آنچه برای رفع مشکل کمترین زمان لازم است مرتب کنید.

سپس ، آنها را به ترتیب مرتب کنید. در می یابیم که انجام اصلاحات سریع باعث ایجاد هیجان و حرکت می شود ، در حالی که شروع با یک مشکل سخت تر می تواند کل روند را خسته کند.

اگر هیچ یک از این خطاها در صفحه فرود شما وجود ندارد ، تبریک می گویم. در وب سایت و بازاریابی محتوا هنوز کارهای زیادی برای انجام وجود دارد ، اما در میان این اشتباهات تازه کار نیست.

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , سئو , صفحه اصلی , بهبود سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدیه شارمین

با افزایش دسترسی به اینترنت و قابلیت استفاده از اینترنت سال به سال ، غیرقابل انکار است که وب سایت ها باید انتظارات کاربران را برای یک تجربه روان و مرتبط برآورده کنند. علاوه بر این ، سال 2020 بینش ارزشمندی در مورد ارتباط دستگاه های تلفن همراه با زندگی مردم ایجاد کرد. هنوز اهمیت طراحی وب ریسپانسیو برای سئوی وب سایت خود را زیر سوال می برید؟ برای تضعیف شک و تردید ، Jos Davies ، یک متخصص SEO در UENI ، پنج روش اصلی برای تکمیل تلاش های SEO با طراحی وب ریسپانسیو برای بهبود عملکرد وب سایت ها در SERP Google را نشان می دهد.

1. قابلیت استفاده از سایت

بازدیدکنندگان موبایل معمولاً بی تاب هستند و آرزو می کنند تا راه حل های لازم برای نیازهای خود را بیابند - و این بدان معنا نیست که بازدید کنندگان دسک تاپ دوست دارند وقت خود را تلف کنند! گوگل این را تأیید می کند و می گوید 53٪ از کاربران تلفن همراه در کمتر از سه ثانیه از صفحه ای بارگیری نمی شوند.

طراحی وب پاسخگو به نفع SEO شماست - قابلیت استفاده از وب سایت

 

در یک بازار کاملاً رقابتی ، وب سایت های پر بار موفق می شوند تا رقابتی باقی بمانند ، در حالی که بقیه به دلیل افت رتبه ، دچار نوسان ترافیک و ناسازگاری می شوند.

طراحی وب ریسپانسیو با مقیاس گذاری محتوا در دستگاه های کاربران ، بهینه سازی وب سایت ها برای جستجوی موبایل ، بهبود عملکرد سایت و طراحی کمک می کند ، بنابراین تجربه کاربر سازگار در همه دستگاه ها فراهم می شود.

از آنجا که Google تماماً به کاربران برای ارائه مرتبط ترین نتایج اختصاص دارد ، وب سایتهایی را که به هر طریقی تجربه کاربری خوبی ارائه می دهند را مورد علاقه و تبلیغ قرار می دهد: محتوا ، طراحی و عملکرد در همه دستگاه ها.

ناگفته نماند که کاهش ترافیک به فروش آسیب می رساند. از طرف دیگر ، یک وب سایت بی پاسخ در دستگاه های تلفن همراه فرصت های ارزشمند جذب مشتری و تبدیل آنها را از دست می دهد.

2. بارگیری سریعتر صفحه وب

با شروع Google Speed ​​Update ، در سال 2018 ، Google از سرعت سایت تلفن همراه به عنوان عامل رتبه بندی در جستجوی تلفن همراه استفاده می کند.

به روزرسانی های گوگل با رفتار کاربر مطابقت دارند : افزایش استفاده از دستگاه تلفن همراه به معنای تغییر پارادایم در نحوه خزیدن ، فهرست سازی و نمایش ربات های گوگل در SERP است تا نیازها ، انتظارات و رضایت مشتری را تأمین کند.

طراحی وب پاسخگو به نفع SEO شماست - فاکتورهای رتبه بندی Google که بارگذاری سریع صفحه را در نظر می گیرند

 

 

در دنیای موبایل محور ، داشتن یک طراحی ریسپانسیو برای تلفن همراه بخشی اساسی از یک استراتژی موفقیت آمیز SEO است. طراحی وب ریسپانسیو به شما کمک می کند تا هم در طرح و هم در محتوای وب سایت خود تجدید نظر کنید تا تجربه کاربری روان را از دسک تاپ ، لپ تاپ ، تبلت و تلفن هوشمند بدون هیچ گونه تناقضی ارائه دهید.

اگر این کار را انجام ندهید ، تلاشهای شما در زمینه جستجوگرها به خطر می افتد و کاهش ترافیک فراتر از هرگونه سوال قابل پیش بینی است زیرا نسخه های وب سایت فقط دسک تاپ شما و m-dot از فهرست Google حذف می شوند حداکثر تا مارس 2021

3. نرخ جستن پایین تر

نرخ پرش نشان دهنده درصد فرود کاربران در یک صفحه و تصمیم گیری برای ترک قبل از ادامه سفر وب سایت است. Google آن را برای سنجش میزان مرتبط بودن یک صفحه وب برای یک جستجوی مشخص در نظر می گیرد.

بنابراین یک نرخ پرش بالا ، فقط با بررسی تعامل کاربر ، باعث افت رتبه می شود ، و محتوای نازک یا بی ربط را نشان می دهد یا یک وب سایت با طراحی نامناسب منعکس می کند.

طراحی وب پاسخگو به نفع SEO شماست - کاهش نرخ پرش

هنوز هم به راحتی می توان گفت که محتوا سلطان است ، اما با توجه به جدیدترین اطلاعات فنی ، سرعت آن فقط در صورت بهینه سازی برای همه دستگاه ها حفظ می شود.

محتوای خوب تنها درصورتی که توسط یک طراحی جذاب پشتیبانی نشود ، می تواند کارهای زیادی انجام دهد. طراحی وب ریسپانسیو این کار را با تنظیم طرح بندی صفحه ، نمایش همان مطالب برای هر دستگاه انجام می دهد.

4. افزایش اشتراک اجتماعی

رسانه های اجتماعی یک عامل رتبه بندی نیستند ، اما این مسئله باعث نمی شود که وقتی صحبت از استراتژی کلی بازاریابی شما می شود ، اهمیت کمتری داشته باشید. مطمئناً در یک فعالیت SEO نقش مهمی ایفا می کند ، مکمل یکدیگر هستند و به شما کمک می کنند از ترافیک وب سایت استفاده کنید.

طراحی وب ریسپانسیو باعث می شود اشتراک مطالب در همه سیستم عامل های اجتماعی قابل دسترسی باشد و مخاطبان شما را گسترش دهد.

چطور؟ با سهولت دسترسی بازدیدکنندگان سایت به محتوای یکسانی در دسک تاپ و دستگاه های تلفن همراه ، آن را با سایر افراد و پروفایل های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. این فرصت های عالی برای دستیابی به مخاطبان بیشتر را کشف می کند.

طراحی وب پاسخگو به نفع SEO شماست - اشتراک گذاری اجتماعی را افزایش می دهد

بازدید بیشتر به معنای شانس بیشتر بازدیدکنندگان برای تبدیل است. اکنون ، بیش از هر زمان دیگر ، طراحی وب ریسپانسیو بنیادی است که امکان افزایش فروش را برای شما فراهم می کند. اگر یک کاربر دسک تاپ پیوندی را با یک کاربر تلفن همراه به اشتراک بگذارد و وب سایت بی پاسخ باشد ، چه می کنید؟ یا ، تصور کنید بازدیدکنندگان شما برای یافتن دکمه اشتراک تلاش می کنند و به سادگی منصرف می شوند. این فرصت را برای شما افزایش می دهد تا بازار بالقوه مصرفی خود را گسترش دهید و بازدید بیشتری داشته باشید.

5. بدون محتوای تکراری

با افزایش استفاده از دستگاه تلفن همراه ، اکثر وب سایت ها نسخه جداگانه تلفن همراه را ایجاد می کنند ، اما این روش اغلب موارد تکراری محتوای را ایجاد می کند. چرا؟ اگر محتوای کاملاً مشابه در بیش از یک URL نشان داده شده باشد ، احتمالاً شما درگیر مشکلات محتوای تکراری هستید.

محتوای تکراری کمتر

با توجه به تکراری بودن محتوا ، ربات های گوگل نمی توانند بگویند کدام نسخه باید ایندکس شود و همچنین اینکه آیا یک نسخه باید تمام معیارهای پیوند را جذب کند یا باید جدا باشد. در بالا ، کدام نسخه باید برای یک جستجوی مشخص رتبه بندی شود؟ اگرچه احتمال اینکه شما جریمه گوگل شوید کم است ، اما این بدان معنا نیست که رتبه بندی شما تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

نصب یک طراحی وب ریسپانسیو به شما کمک می کند با استفاده از یک URL در دستگاه ها و تطبیق طرح و محتوا با هر اندازه صفحه نمایش ، ضمن ارائه تجربه کاربری مطابق و دلپذیر ، مشکلات محتوای تکراری خود را حل کنید.

غذای آماده چیست؟

گوگل می گوید مدیران وب این کار را می کنند! اگر گوگل تغییر الگوریتم را اعلام کرد ، ما آن را دنبال می کنیم. و Google طراحی وب ریسپانسیو را برای انتقال روان به فهرست همراه اول همراه با مجموعه ای از مزایا که بر عملکرد کلی وب سایت شما منعکس می شود ، توصیه می کند.

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت,سئو,ریسپانسیو ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()